donderdag 3 juli 2014

Geshopt!


Afgelopen weken heb ik bij verschillende winkels leuke items geshopt! Vandaag laat ik ze allemaal zien in een gecombineerde shoplog. Ik ga er ook zeker nog outfit foto's mee maken, want dan zie je pas echt hoe leuk ze zijn! Benieuwd wat ik geshopt heb? Lees snel verder!

Geshopt bij de Zara


Allereerst kocht ik dit prachtige licht blauwe/groene peplum jasje bij de Zara. Van vriendinnetjes had ik voor mijn verjaardag een cadeaubon gehad en het was ook nog Sale! Ik wilde al heel lang iets hebben met peplum, maar vond steeds maar niks leuks dat aan mijn eisen voldeed. De kleur van dit jasje en de peplum erbij vind ik heel charmant en vrouwelijk. De kleur komt niet helemaal over op de foto helaas. Het jasje kostte eerst €69,95 en was afgeprijsd naar €49,95.

Dit rokje had ik al heel lang zien hangen, maar telkens kocht ik het niet. Nu was het ook nog eens in de sale, dus dit was mn laatste kans! Ik ben blij dat ik hem meegenomen heb, het staat namelijk heel leuk en je benen lijken er ook nog dunner door & dat is precies wat ik wil. Aan de zijkant zit een soort overslag stukje, dit zit gewoon vast maar geeft een heel leuk effect. De prijs was eerst €16,95, ik betaalde er €7,95 voor.

Geshopt bij de H&M
Bij de H&M scoorde ik dit korte broekje. Ik zocht eigenlijk een spijkerbroekje, maar het is allemaal niet wat ik wil. Te kort, te lang of met teveel gaten erin.. Dit broekje is leuk en makkelijk te combineren dus deze gaat zeker mee op vakantie. De prijs was €9,95, echt goedkoop!





Ook kocht ik deze bikini. Ik had een hele stapel bikini's meegenomen naar het pashokje en had eigenlijk niet verwacht dat het goed zou staan, maar het bleek de leukste bikini van allemaal te zijn! Een witte bikini vind ik wel wat gewaagd, maar er zit een goede dikke witte bikinistof onder dus ik hoef niet bang te zijn dat het gaat doorschijnen. Er zitten ook bandjes bij, zo kan je rustig gaan zwemmen. Haha. De foto is van H&M zo kan je het beste zien hoe de bikini eruit ziet. De top en het broekje kostte allebei €4,95 geen geld dus!

Geshopt bij de Primark

Als laatste scoorde ik dit spijkerjasje bij de Primark. Ik was eigenlijk opzoek naar sokken, maar die kon ik niet vinden haha. Ik had al een tijdje in mn hoofd om eens een spijkerjasje te proberen, normaal niet echt mijn ding maar de laatste tijd vind ik het bij andere erg leuk staan. Dit was de laatste en precies mijn maat, de kleur vind ik erg mooi. Ik wilde namelijk een blauwe die niet te licht is ook de zakjes vind ik een leuk detail. Er zitten wel iets teveel 'kapotte gaatjes' in maar daar kan ik wel mee leven, want ze vallen niet al te erg op. Het jasje kostte €15,- en is er ook in veel verschillende kleuren.

Zo voor nu is het wel weer genoeg geweest met shoppen! Ik ben onwijs blij met mijn aankopen. Lekker verschillend en goed te combineren met andere kledingstukken.

Heb jij nog leuke dingen gescoord in de Sale?

4 opmerkingen: