maandag 26 augustus 2013

Even voorstellen!


 

Hoi!

Allereerst dankjewel dat je de tijd neemt om mijn blog te bezoeken!

Al een paar jaar volg ik zelf dagelijks een paar grote blogs (Beautygloss & Misslipgloss). En sinds een tijdje zit ik te overwegen om zelf een blog te beginnen.. over beauty, lifestyle, lekkere recepten en andere leuke dingen.  Heel erg spannend allemaal, want er zijn al zoveel blogs, zie daar maar eens tussen te komen. Maar na veel support van mijn lieve vriend en vriendinnen heb ik de stap gezet om Madebyuna te beginnen.

Maar wie ben ik eigenlijk? Daarom als allereerste artikel iets over mij!
Mijn naam is Yunaa en ik ben 20 jaar oud. Ik heb een Indonesische vader en een Nederlandse moeder,  maar woon al bijna mijn hele leven in Nederland.

Sinds vorig jaar begonnen aan de opleiding Human Resource Management, ookwel HRM, in Utrecht.  Ik leer hier alles over personeelsmanagement, alles wat er bij een bedrijf komt kijken als het gaat om medewerkers (contracten, wetten, ziekte etc.) Ik vind het onwijs leuk en zou geen andere opleiding weten die meer bij mij past dat HRM.

Naast mijn studie werk ik twee avonden in de week in een restaurant. Iets wat ik ook met veel plezier doe. Ik sta in de bediening en vindt niks leukers dan mensen een leuke avond bezorgen.

Al sinds dat ik op de basisschool zat en mijn eerste nagellak kreeg van mijn oma of voor het eerst de mascara van mijn moeder gebruikte, ben ik bezig geweest met make-up, kleding en wat dit doet voor je huid, maar vooral voor je uiterlijk. Wat voor indruk je wekt bij anderen en hoe blij je ervan kan worden als je er een dagje mooi uitziet!

Make-up doet wonderen, een mooie look laat je lekker in je vel zitten en geeft je zelfvertrouwen.

Maar er is zoveel make-up op de wereld, in allerlei vormen en maten. En elke keer bedenkt de cosmetica wereld wel weer iets nieuws..  Ik vergelijk graag en ben altijd opzoek naar een product dat beter werkt dan het vorige en ook nog voor een leuke prijs.

Dat is de reden waarom ik deze blog begonnen ben, om mijn bevindingen te delen.
Omdat ik nog op school zit en erbij ook nog werk ga ik eerste beginnen met 1 keer in de week iets posten, misschien is dit de ene week meer dan de andere week dat kan gebeuren.

Heb je tips of leuke ideeën? Laat het me weten!

Veel lees plezier!

Liefs, Yunaa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten