donderdag 5 september 2013

L'oreal sublime soft micellair water


Micellair water, je ziet het steeds vaker voorbij komen. Het was iets waarvan ik nog nooit had gehoord en dus wel benieuwd naar was. Toen ik vorige week het Kruidvat binnen liep, toen ik zag  dat er een actie was '50% korting op alle L'oreal producten' heb ik het 'Micellaire water' meteen gekocht.

Inmiddels gebruik ik het product een week, in deze review zal ik vertellen wat ik ervan vind!

Micellair water, wat is dat nou precies? 

Het is een reiniger gemaakt op waterbasis, in het 'water' zitten kleine deeltjes die ervoor zorgen dat het vet&vuil dat op je huid zit zich aan het watje binden. Op die manier is je huid in een oogwenk schoon. Althans dat denk je.. er blijft namelijk altijd wat product en vuil op je huid zitten. Dit kan je alleen niet zien, het is dus het beste om na je hele reiniging ritueel nog even met wat water je huid af te spoelen.

'Voor een zuivere huid die aangenaam en gekalmeerd aanvoelt zonder irritatie'
 
Het Micellaire water van L'oreal Paris belooft ons 3 dingen te doen, namelijk:
1. Reinigt
2. Verwijdert make-up
3. Tonifeert & Kalmeert

Het water is er alleen voor mensen met een droge of gevoelige huid. Maar ik weet zeker dat mensen met een vette of gemengde huid er ook baat bij hebben.
 

Mijn mening

Ik gebruik in mijn reiniging ritueel eigenlijk nooit een tonic of iets dergelijks. Dus na het schoonmaken van mijn gezicht met een lotion spoel ik het normaal af met gewoon water. Nu heb ik dat elke keer gedaan met het Micellaire water. Er werd geadviseerd om dit 's ochtends en 's avonds te doen en dit heb ik dan ook gedaan.

Het laat mijn gezicht heerlijk zacht achter na gebruik van het Micellaire water. Gewoon water kan het nog wel eens droog en trekkiger maken, maar dat doet deze reiniger totaal niet.
Het ruikt heel neutraal en ziet er ook uit als gewoon water, toch doet het wel meer voor mijn huid dan gewoon water zo voelt het in ieder geval.

Op dit moment heb ik best wel last van een onzuivere huid dus ik hoop dat hoe langer ik heb product gebruik, hoe beter het effect is. Maar dat moeten we nog maar even zien.

L'oreal micellair water is gewoon bij elke drogist te koop en kost €9,49 voor 200ml.

Ik vind het een beetje aan de dure kant en ben niet heel erg kapot van het product. De fles maak ik zeker op, maar of ik daarna weer een nieuwe koop.. ik denk het niet.

Gebruiken jullie al Micellair water?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten