zondag 27 oktober 2013

Mijn favoriete beautyproducten op Girlscene!

Een paar weken geleden schreef ik een artikel over mijn favoriete beautyproducten voor Girlscene. Ik had zelf nog niet gezien dat het online was gekomen, maar gister werd ik door een van mijn lezers (woehoee wat fijn om dit te zeggen) getipt dat ik op Girlscene stond! Dankjewel voor de tip! Ben je benieuwd naar het artikel over mijn favoriete beautyproducten? Lees dan snel verder!

Hoi! Ik ben Yunita en ben 20 jaar oud. Sinds kort ben ik naast mijn studie Human Resource management begonnen met bloggen. Ik kijk dus ook steeds kritischer naar make-up producten. Deze producten staan al een tijdje op mijn favorieten lijstje en koop ik steeds weer opnieuw. Ik vind het leuk om te expirementeren met verschillende looks, maar als ik naar school ga zijn dit te producten die ik draag. Makkelijk, snel maar toch leuk!

Dit zijn mijn elke dag make up producten. Ik heb inmiddels al zeker 20 keer deze mascara van Maybeline opgemaakt en opnieuw gekocht. Lekker zwart, waterproof, fijn borsteltje die mijn wimpers super lang en dik maken en hij blijft goed zitten. Zonder wimperkruller ga ik de deur niet uit. Deze is heel budgetproof, heeft een leuke kleur en heb ik gekocht bij de Action voor maar €0,99!
Ik maak altijd cat eyes omdat ik anders erg kleine ogen heb vind ik zelf. De Catrice eye liner heeft een fijn kwastje en blijft lang zitten. De poeder is van de Sephora, helaas niet meer in Nederland te koop. Handig ook dat er een spiegeltje in zit. Zonder poeder glimt mijn huid snel en deze geeft ook nog een tintje.
Ik ben gek op parfum, maar omdat ik vaak vroeg de deur uit moet vergeet ik het nog wel eens. Standaard zit deze parfumverstuiver gevuld met mijn lievelingsparfum CK 2U van Calvin Klein in mijn tas. Zo kan ik me even opfrissen na een lange dag of opspuiten als ik het weer eens vergeten ben.

Een nieuwe ontdekking waar ik helemaal fan van ben is de nieuwe nagellak van Gosh. De glitters zijn prachtig en blijven heel goed zitten. Het geeft echt een feestelijk gevoel als ik deze nagellak op heb.

Als laatste mijn lippenstift. Ik vind het erg moeilijk om een goed matchende  lipstick te vinden die past bij de kleur van mijn huid. Deze is van de Hema en kost maar €2,50. Hij blijft heel goed zitten en ik vind de kleur heel gaaf!

Sommige producten heb ik al gereviewd, als er producten zijn waar je graag een revieuw over wil lezen! Laat het me dan weten!

Ik ben onwijs blij met mijn artikel op Girlscene! Hier kan je het echte artikel zien.
 

2 opmerkingen: