dinsdag 11 februari 2014

Tip! Supertrash valentijns samenwerking


Vanaf gister zijn er bij de Albert Heijn super leuke Valentijn cadeautjes te koop gemaakt in samenwerking met Supertrash! Normaal ben ik nooit zo een fan van dit soort samenwerkingen, maar deze gifts zijn zo leuk & ook nog eens cheap voor een Supertrash product!

Gisteren was ik even boodschappen halen bij de AH hier om de hoek, toen ik bij de kassa ineens de Valentijns gifts van Supertrash zag staan. Alles lag nog vol en het was ook nog eens goedkoop. Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuw make up tasje, dus nam ik de beauty case mee.
 
Alle producten zitten in een kartonnen doosje. Simpel, maar chic & deze note maakt het helemaal af. Op de achterkant van de verpakking staat deze persoonlijke note van Olcay Gulsen.
De beauty case heeft zoals je overduidelijk kan zien een slangenprint. Het is echt een soort huid je voelt heel licht een soort schubben. Heel gaaf is dat het een metallic zilveren glans heeft, maar wel op een chique manier. Het Supertrash logo is meerdere keren op het tasje terug te vinden. Aan de voorkant staat, op de rits en ook aan de binnen kant van het tasje. Leuke details!

 Het tasje heeft aan de binnenkant ook nog een klein vakje met een rits. Handig voor kleine schuifspeldjes of oorbellen die je niet kwijt wil raken. Het make up tasje is niet heel groot, maar groot genoeg voor je belangrijkste to go beauty producten,


Dit zijn alle Supertrash Valentijns gifts. Twee items zijn van nep leer gemaakt, met een soort kussentjes patroon. Twee items met het metallic slangenprint en 2 schattige armbandjes.

Alles is super fijn geprijsd. Het telefoonhoesje kost €4,95. Het notitieboekje €9,95. Het make up tasje €9,95. Het manicure setje €9,95 en de armbandjes per twee €4,95.

De gifts zijn nu te koop bij 400 Albert Heijns door heel Nederland. Welke AH dit precies zijn kan ik nergens terug vinden. Maar ik gok dat ze vooral bij de grote XL AH's te vinden zijn. Geen tijd of geen AH in de buurt? Je kan ze ook op de site bestellen, dan komen er wel verzendkosten erbij.

Mocht je een van deze producten willen hebben, moet je er wel snel bij zijn want ze zijn super populair!

Heb jij al een van deze items gescoord?

2 opmerkingen: