dinsdag 29 april 2014

Mini shoplog kapperswinkel

Gisteren bezocht ik samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje de kapperswinkel. Een groothandel voor kappers waar bijna alles te koop is voor haar, nagels en waxen. Helaas worden niet alle merken er verkocht en zijn veel merken voor mij onbekend, maar ik heb toch wat dingetjes gescoord! Kijk je mee?

Voor mijn verjaardag mocht ik wat leuke dingetjes uitzoeken en ik ben vooral heel erg blij met deze warme luchtborstel van Babyliss PRO. Vorige week was ik naar de kapper en het was zo mooi gedaan met een soort gelijke borstel, dat ik er zelf ook een wilde hebben. Nu maar hopen dat ik het net zo goed kan als de kapper!
Als tweede nam ik deze borstel mee van Denman. Bij mijn vriend thuis hebben ze al zo een borstel en die bevalt heel goed. Lekker groot en je haar is er zo mee ontklit.
Als laatste kwam ik deze Argan olie tegen. Eigenlijk wilde ik die van Redken, maar helaas werd dat niet verkocht. Deze beloofde ook veel goede dingen dus nam ik deze mee. Ben benieuwd!

We hadden erg veel mazzel want er was precies die dag een kortingsactie van 25% op alles dus het was lekker goedkoop! Je kan helaas niet zomaar naar een kapperswinkel, want je moet heel logisch een kapper zijn of je eigen kapper heel erg lief aankijken of je op zijn of haar naam mag.
Mocht je de kans krijgen zou ik zeker eens gaan! Voor de warme luchtborstel heb ik namelijk maar €28 betaald uiteindelijk terwijl hij in de winkel €52 kost!

Laat even weten of je van sommige dingen een review zou willen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten