maandag 23 september 2013

Hema Pure Shine Lipstick




Ik heb een haat-liefdesverhouding met lippenstift.. Bij andere vind ik het altijd prachtig staan, zeker bij speciale gelegenheden! Maar ook gewoon naar school, maakt het je outfit helemaal af. Maar vind maar eens de juist kleur en ook nog eens voor een leuk prijsje! Volgens mij is het gelukt! Benieuwd? Klik op lees meer!

De meeste lippenstiften maken me net een clown, veel te overdreven en het matcht niet met mijn huidskleur. Maar er zijn zoveel merken en kleuren er moet toch iets zijn dat bij mij past? En zo begon mijn zoektocht naar leuke lippenstift kleuren. Bij een bezoekje aan de Hema stuitte ik op de Pure Shine Lipsticks.



Er zijn meerdere kleuren dus voor ieder wat wils. Ik kocht de kleuren 10 sheer pink en de kleur 12 bright pink. De lipsticks zitten in zilverkleurige huls die verpakt zijn in doorzichtig plastic. De verpakking ziet er prima uit, het enige nadeel is dat de dop niet heel stevig zit. Daardoor valt die er af en toe zomaar af niet heel handig.


Bright Pink is super opvallend. Fel roze daar hou ik wel van! Ik denk dat deze kleur zowel lichte als donkeren huidjes goed zal staan.

Sheer Pink is een lief, schattig minder opvallend kleurtje. Je ziet nog steeds dat je lipstick op hebt maar het is niet heel opvallend.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe lipsticks, ze zijn lekker romig en blijven lang zitten. De verpakking is niet super, maar ach voor maar €2,50 neem ik dat voor lief!

*Kleine sidenote, inmiddels zijn de hulsen kapot gegaan in mn tas en zat alles onder.. Niet fijn dus. Gooi ze dus niet los ergens in, want voor je het weet zit alles onder.*
Ben jij ook fan van de Hema Pure Shine lipstick?

6 opmerkingen: