woensdag 2 oktober 2013

Purederm Eye puffiness minimizing patches




De laatste weken heb ik steeds meer last van opgezwollen oogleden terwijl ik goed slaap en genoeg water drink. Ik had nooit last van dikke oogleden en het is me dan ook een beetje een raadsel waarom ze telkens zo dik zijn. In de Etos kwam ik de Purederm maskers tegen! Toen ik zag dat ze ook eye puffiness minimizing patches hadden, heb ik ze meteen gekocht. Testen maar! Benieuwd of het heeft gewerkt? Klik op lees verder!

Purederm belooft ons dat deze pads helpen tegen opgezwollen oogleden. In de oogpads zit Gingko- extract en Plantaardig collageen. Gingko zorgt voor een betere bloedsomloop in de huid en Plantaardig collageen geeft het de natuurlijk stevigheid, soepelheid en veerkracht weer terug. Collageen maakt je huid als je 'jong' bent zelf aan, hoe ouder je wordt hoe minder er nog overblijft in je huid. Niet dat ik nou zo oud ben, maar een beetje hulp kan zeker geen kwaad!














In de verpakking zitten 4 pads, goed voor twee keer. Je huid moet schoon zijn als je ze onder je ogen opbrengt. Let er op dat je de gelkant op je oogplakt, dus niet het witte gedeelte. Heb je ze opgebracht dan laat je de pads een half uurtje zitten. De pad heeft een zachte bovenkant, het doet me een beetje denken aan een watje. De onderkant is juist heel erg gelachtig.


De gelpads zijn makkelijk aan te brengen en blijven goed op zn plek zitten. Je kan ondertussen van alles doen terwijl je de pads op hebt. Je voelt de pads amper zitten, alleen naar beneden kijken is wat lastig. Het is heerlijk koud als je de pads aanbrengt en dit blijft ook zo het hele half uur. Na het half uur kun je ze er gewoon af halen, het is helemaal niet pijnlijk. Geadviseerd wordt om daarna met water nog even je gezicht te reinigen. Ik had gedacht dat er misschien wat gel op mijn huid zou achterblijven maar dit is niet het geval.

De bovenste foto is voor en de onderste na de gelpads. Het licht is iets anders.. maar ik moet zeggen dat het best wel goed gewerkt heeft! Mijn huid ziet er wat gladder uit en ook de donkere kringen lijken iets minder. 

De pads kosten €1,49 en zijn de koop bij de Etos. Ik vind het niet heel duur aangezien je er twee keer mee kunt doen! Het is makkelijk en snel, maar geeft oogleden wel een echte oppepper. Omdat de pads koud zijn geeft dat echt een lekker gevoel! Ook is het fijn dat je gewoon door kan gaan met dingen doen terwijl de pads erop zitten.

De oogpads van Purederm zijn heerlijk voor thuis, maar ik kan me ook voorstellen dat ze voor in het vliegtuig of in de auto na een lange reis ook heel lekker zijn!

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me lekker als je de avond daarvoor te laat in je bed lag! Dan kun je wel een oppepper gebruiken. Goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen