maandag 4 november 2013

Flomar opent in Amsterdam!




Vorige week donderdag opende in Amsterdam de eerste Flomar winkel in Nederland. Flomar is een Turks cosmeticabedrijf wat in meer dan 80 landen verkoopt en is nu dus ook hier verkrijgbaar! Flomar verkoopt naast make-up en gezichts- en lichaamsproducten ook parfum, make-up tools en nagelverzorging. Ik was nog niet bekend met het merk en nam dus afgelopen week een kijkje! Benieuwd naar mijn mening? Lees snel verder!





Flomar heeft een héél uitgebreid assortiment. En het staat bekend om de goede kwaliteit en fijne budget prijsjes. In het midden van de winkel stonden ook een paar bakken met Sale, helemaal goedkoop! Er waren heel veel soorten mascara en lipsticks in prachtige kleuren. Deze zagen er goed uit, vooral de lipsticks waren prachtig!

Hoe prachtig sommige kleuren oogschaduw of blushes er ook waren, ik heb er geen meegenomen. Want wat me wel heel erg teleurstelde waren sommige verpakkingen. Ik zag een heel schattig palletje oogschaduw, het leek erg op de oogschaduwbolletjes van Chanel, maar de verpakking. De verpakking was zo afschuwelijk en onhandig. Ik stond te duwen en trekken om het open te krijgen. Ik vond het heel erg jammer dat de verpakkingen van de blushes, oogschaduw en poeder zo onhandig en lelijk is, dat weerhoudt me er echt van om het te kopen. Uiteindelijk ben ik dan ook alleen met 4 kleuren nagellak naar huis gegaan.
 
Kijk nou hoeveel kleuren nagellak er zijn! Phoe, dit was wel even lastig kiezen. Uiteindelijk nam ik deze kleuren mee. 






Van links nar rechts: PD02, 389, M121, 128.  Ik was opzoek naar een mooie kleur rood, dat is denk ik wel te zien.. Alle vier de kleuren zijn rood/roze. De eerste die ik zag was deze mooie dieprode kleur. Flomar heeft helaas geen leuke namen, maar nummers ook wel begrijpelijk aangezien het assortiment nagellak onwijs groot is! Er zijn manicure setjes, maar ook cracknail-setjes en heel veel verschillende soorten structuren nagellak: mat, gel, glitters van alles.

Dit is nummer 128. Alle swatches zijn 1 laag nagellak. Zoals je kan zien dekt het echt heel goed! ik vind het een prachtige kleur, zocht eigenlijk een iets donkerdere rood maar deze is ook prachtig.
 
Dit is PD02. Een prachtige kleur met en soort liquid sand-achtige structuur. Hij hoort bij het nieuwe Polka dot lijn, en vandaar denk ik de bolletjes die erin zetten. Al een 'Polka dot'. Ik vind vooral de kleur erg mooi.
Dit is nummer 389. Een prachtig bruin/paarsachtige kleur met hele subtiele glitters erin. Ik had nog niet zo een kleur, dus ik ben hier heel blij mee!

Dit is nummer M121. Een hele mooie koraalroze kleur. Eigenlijk een beetje zomers, maar ik vond het zo een lief kleurtje dat ie mee mocht naar huis. Zacht en subtiel maar wel aanwezig. De flimmende finisch vind ik ook erg mooi, al staat er gek genoeg op het flesje Supermatte.. wat dit ermee te maken heeft weet snap ik niet zo goed.

Alle kleurtjes waren €2,95 behalve de Polka dot kleur, die was €4,50. Echt niet duur! Er is genoeg keus voor iedereen, de lakjes lakken erg fijn en blijven ongeveer 2 dagen mooi zitten. Voor de nagellak zeker de moeite waard dus om te gaan kijken. De oogschaduw en blushes laat ik door de verpakking voorlopig nog even liggen. Wel ben ik nog benieuwd naar de lipsticks en mascara's!

Was jij al bekend met het merk Flomar?

1 opmerking:

  1. Wat een hemel dat nagellak schap! Ik kon het merk nog niet maar ben wel heel benieuwd geworden

    BeantwoordenVerwijderen