donderdag 16 januari 2014

Inspirerende buitenlandse beautybloggers


Deze afbeelding komt van weheartit.com
Omdat ik het de aankomende twee weken erg druk heb met school. Het begint morgen al met mn eerste herkansing, heb ik te weinig tijd om foto's te maken voor artikelen die ik gepland had. Het leren kost altijd meer tijd dan ik verwacht en elke keer neem ik me voor eerder te beginnen. Aan dit voornemen moet ik toch iets harder gaan werken! Maaaaar ondanks deze drukte wil ik jullie niet met lege handen laten zitten. Daarom heb ik mijn favoriete blogs op een rijtje gezet. Zodat jullie ook bij hun inspiratie op kunnen doen! Het zijn niet de bekende Nederlandse bloggers.. benieuwd welke bloggers het wel zijn? Lees snel verder!


Tanya Burr
Allereerst wil ik jullie kennis laten maken met Tanya Burr, een prachtige & lieve inspirerende Engelse meid die vooral héél erg bekend is van Youtube.  Ze filmt tutorials, vlogs en heeft een blog.  Ze is verloofd met het broertje van de Real Technique zussen. Ik word heel erg blij van haar filmpjes en ze heeft prachtige looks!  Zoek haar dus zeker even op Youtube of haar blog.




Mariannnan

De tweede blogster die ik met jullie wil delen is Marianna uit Helsinki. Ik heb haar nog niet zo lang geleden ontdekt, maar ben nu al fan! Ze maakt prachtige foto's en heeft zelf ook een kledingstijl waar ik nog wat van kan leren. Haar blog bestaat dus vooral uit foto's, maar als je opzoek bent naar inspiratie voor je kamer of look, zeker even kijken! Hier de link.

Hello-October
Ook heel inpsirerend is Suzie, ze schrijft over beauty en maakt prachtige video's. Iets minder girly en iets meer simpel, less is more ofzo. Lastig uit te leggen. Ook zij maakt super mooie foto's!
Hier de link voor haar blog & youtube.





AnnieJaffrey

Als laatse wil ik jullie AnnieJaffrey voorstellen. Een super girly girl, die heel veel youtube video's maakt en een mooie blog heeft, ook deze met prachtige foto's! Ze heeft vaak mooie ooglooks, maar het is alleen maar wel glamorous soms iets teveel voor het dagelijks leven. Maar zeker leuk om te zien & voor een feestje ideaal. Klik hier voor haar blog & youtube.



Vier prachtige bruinharige beautybloggers, met een girly stijl! Zeker even de moeite waard om te kijken, want er kan nooit genoeg inspiratie zijn toch?

Heb jij nog een beautyblogger die ik echt moet leren kennen? Laat het me weten in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten