maandag 6 januari 2014

Photo diary December


Het is weer tijd voor mijn Photo diary! Dit is de laatste maand van 2013, we zijn inmiddels alweer begonnen aan een nieuw jaar. Nog even terug kijken dus! Kijk je mee?

Lekker lunchen bij Anne & Max. Lekker even bijkletsen met mijn vriendinnetje Hannah. Later gingen we ook nog even de stad.
Dit was op 5 december! Ik had de hele dag school, maar omdat de treinen vanaf 14 uur stil gelegd werden ben ik eerder weggegaan. We zouden savonds sinterklaas vieren in Amsterdam bij vrienden, dus mn moeder en ik zijn daarvoor lekker nog even de stad in gegaan. Helemaal geen straf dus! Ik kwam gelukkig nog net op tijd in Amsterdam en ook savonds terug naar huis hadden we mazzel.
Lekker chillen op de bank!

Kijk wat een mooi uitzicht! Ik fietste naar mijn werk om 17 uur en stad werd zo sfeervol van de ondergaande zon!

Cadeautje op mijn fiets! Ik kwam net van school en mijn vriend was net naar school, hij zag mijn fiets staan en plakte er een hartje op! Heel cute.
Zondagmiddag en mooi weer, dus ging ik samen met mijn vriend naar het strand. We wandelde door de duinen terug naar het strand. Het lijkt toch net alsof we ergens op vakantie zijn? 
Samen met mijn vriendinnetje Rosemarijn ging ik naar Valhalla een feest in de Rai. Het was hartstikke gezellig. We hebben veel lol gehad & lekker gedanst! Ik ben niet echt een uitgaanstyp, maar eens in de zoveel tijd vind ik het heel leuk om naar een feest te gaan!  
Je kon op Valhalla heel gaaf in een zwevende, glas ruimte staan. Waardoor je over een deel van het feest kon kijken. Het was onwijs groot, maar achteraf bleek dat we maar de helft gezien hebben! Haha moet je nagaan
Lekker naar de film! Mijn vriend en een paar vriendinnen hebben allemaal een Pathé Unlimeted kaart, we gaan dus vaak spontaan naar de film. Mandela was echt onwijs mooi en indrukwekkend. Ik wist niet zo heel veel van hem af, maar nu dus wel. Zeker de moeite waard om naartoe te gaan.
Koekjes bakken samen met mijn schoonzusje en vriend. Heel erg gezellig en leuk om te doen, in totaal hebben we zeker wel honderd koekjes gemaakt en ze smaakte heerlijk.  
De kerstboom met cadeautjes eronder! De cadeautjes lagen er al twee dagen onder, ik kan daar totaal niet tegen zo nieuwsgierig word ik ervan. Uiteindelijk besloten we voor het kerstdiner de cadeautjes open te maken. Jeeej!
Tafel dekken!
Tweede kerstdag vierden we spontaan bij vrienden thuis. Anna ken ik al vanaf de basisschool en onze ouders zijn ook bevriend, met kers of oud en nieuw zijn we vaak samen dus ook dit jaar besloten we smiddags om die avond gezellig te eten!
Kijk nou wat een schatje, net geknipt!
 Dit was op het feestje van Nieuwjaar. Samen met de vriend, schoonzusje en allemaal vrienden vierden we het in Amsterdam. Super gezellig & leuk!
Nieuwjaarsontbijtje, jammiee vers gebakken croissantjes en fruit! Beter kan niet!
Omnomnomnom! Ik was helaas een beetje ziek en mijn vriend trakteerde super lief op Sushi. Het nieuwe jaar beginnen met Sushi echt top. We hebben zitten genieten.
Vrijdag gingen we naar The secret life of Walter Mitty in Pathé tuschinski. Vooraf haalde we een Yoghurt Frozz, echt heel lekker maar wel verschirkkelijk koud!
 
En dat was alweer december 2013! Het is echt heel hard gegaan, maar ik ben blij dat het een nieuw jaar is. Morgen begint school alweer en over twee weken heb ik tentamens. Hard leren dus! Hoe waren jouw kerstdagen en nieuw jaar? Succes als je morgen weer naar school moet of moet werken!
 

 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Zo te zien heb je een fijne tijd gehad. Wat lagen er veel cadeautjes onder de kerstboom :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb echt genoten deze vakantie! Balen dat het over is.. Haha het was ook voor zes personen:)

      Verwijderen
  2. Je hebt hele gezellige foto's gemaakt! Het ontbijt ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het was ook heerlijk, helemaal na een avond stappen!

      Verwijderen
  3. Thank you! I saw you're blog, wonderful pictures! You are a pretty girl:) I will definitely follow you;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent echt een super knap meisje! erg leuke foto's ook!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen